21. marts 2014

Drivhuset i marts

Det var herligt at få ryddet op herude.


Selvom der er ryddet op, er det stadig min arbejdsplads hele foråret. Jeg er glad for mine 4 nye stålreoler, så alt ikke behøver stå på gulvet længere


Skønne hornvioler og mine egen perlehyacinter


Jeg har sået stauder og de mest hårdføre udplantningsplanter

Stauder er længe om at spire, her spirer martagonliljer fra januar 2013

og en lille bitte astrantia

Et år gamle stiklinger af citrontimian og sået mynte

 På denne tid af året er det dejligt, at man kan købe til til pangfarver




De gule krokus stortrives
Men jeg har ikke nået at være rigtigt i haven endnu

De gule påskeliljer springer ud om få dage
Den blå anemone er en af mine forårsfavoritter

3 kommentarer:

  1. Det er altid godt med lidt oprydning, og det gør det hele lettere, når der er reoler, hvor man kan sætte tingene :-)
    Det er fint med de gule krokus bag de små buksbomhække :-) Jeg kan godt li de blå anemoner, men tror desværre mine er gået til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dine blå anemoner kan sagtens nå at komme i april. Det her er en stor klump jeg fik af min nabo i efteråret. Mine egen er ikke så langt fremme.

      Slet
  2. Hej Bente.Jeg går også og rydder op i mit drivhus.............har sat næsten alle mine 50 krukker ud.
    Håber ikke vi får for meget frost.
    Jeg har også et par reoler og to lange hylder derude.............de er slet ikke til at undvære.
    Skønne blå anemoner..............har flet hvide.Men købte en blå sidste år...........har ikke set noget til den endnu.
    Rigtig god weekend Jette

    SvarSlet