7. april 2014

Sonjas Helleborus

En af de sidste dage i marts inviterede Sonja til et lille kik i sin skønne have. Jeg har ikke tidligere set hendes Helleborus i blomst. Men da hun ringede og fortalte, at nu var der 100 forskellige i blomst måtte jeg straks en tur til Store Heddinge. 
Blogger driller. Den er længe om at sætte billeder ind, med mindre man tager ét ad gangen. Jeg kan ikke slette enkelte billeder eller sætte billedtekst på de billeder, der er uploaded i grupper uden at slette alle. Så det må være det for i dag!
Selv så tidligt på året er Sonjas stenbed fantastisk

Når man bliver mødt af sådan en forhave, ved man at her bor et passioneret havemenneske



Denne står højt på min ønskeliste, men der var ingen til salg. I stedet købte jeg en dobbelt rød.
Jeg fik ikke at vide hvad denne hedder
Jeg heller ikke hvad de hedder , men søde er de

Trillium på spring, hønsemøg skulle være årsag til størrelsen
Rød lærkespore var til salg for 20 kr







3 kommentarer:

  1. Tak for din udholdenhed. Det ser bestemt ud til, at Sonjas have er et besøg værd. For ikke længe liden klagede en anden blogger over lignende problemer, og jeg mener, at hun fandt ud af, at hendes browser skulle opdateres. Hvordan man finder ud af det, ved jeg desværre ikke.

    SvarSlet
  2. Sonjas have er den mest udsøgte, jeg har set på Sydsjælland.
    Tænk at have haven fuld af blomster allerede i marts!
    Min mand plejer at have styr på teknikken. Blogger driller en gang i mellem, og det er ikke hans bord.

    SvarSlet
  3. Hej Bente.Det er bare surt når bloggen driller............kender det godt.
    Dejligt at besøge andre havemennesker............og blive inspireret.
    God aften Jette

    SvarSlet