16. november 2013

Hurricane, sikke en elendig fræser


Er der nogen der kan hjælpe?
Vi har brug for en fræser, der kan klare 200 m2 køkkenhave med god sjællandsk lerjord.
Den skal være stærk men helst ikke så tung, at en +60'er ikke kan håndtere den.

Da jeg var blevet træt af at grave køkkenhave, købte min søde mand en fræser. Et af kriterierne var, at den skulle være så let, at også jeg kunne bruge den.
For mange år siden havde vi et stort skrummel, som kun min mand havde kræfter til at betjene. Den løb simpelthen fra mig.
Han købte en lille Hurrycane på tilbud. 
I dag skulle den så fræse et enkelt bed, så jeg kunne få sat hvidløg. 
Der var desværre ikke meget hurricane i den. 
Den gik i stå hele tiden, og er aldeles ubrugelig i vores have. 
Der blev ingen hvidløg sat, og fræseren bliver afleveret i næste uge.
Men hvad skal vi købe i stedet? 
Den næste behøver ikke være på tilbud, skulle jeg hilse at sige. Det gør heller ikke så meget, hvis det kun er min mand, der kan styre den.
Gode råd modtages med tak.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar