14. juni 2015

Blomster i juni

Nevadaroserne spreder den skønneste duft. 
De er ved at være vokset til på deres nye plads i solen. 

Det er længe siden jeg har blogget. 
Haven er nogenlunde den samme som sidste år og forrige år.
Igen i år har køkkenhaven krævet sit, og mange af mine blomsterbede er stadig uberørte.
Jeg elsker haven, og trods græs, snerler og alt det andet, er der meget at glæde sig over.

Bøgehækken, jeg plantede efterår 2013, er groet godt til i år.
Storkenæbene dækker næsten skrænten. 
Jeg vil kalde dem Rose Clair str. XL


Sidste år blomstrede Stolt kavaler først til august.

 Blå lærkespore

 Klatrehortensia på spring





Farmors gamle gryde med hornvioler, der er stadig er smukkere end nogen af sommerblomsterne

1 kommentar:

  1. Lækre billeder allesammen, men det første af nevada er helt forrygende. jeg kan tænke mig til duften.

    SvarSlet